המועצה המקומית חריש הקימה מרכז שירות לתושב שמהווה One Stop Shop, מטרתו לאפשר לתושבים החדשים ליהנות מתהליך קליטה  איכותי וחדשני ע"י צוות קליטה מובחר.

הרעיון  בהקמת המרכז הינה הנגשת השרות והמידע החיוני ביותר עבור התושבים תחת קורת גג אחת ומעניק לתושבים הרגשת שייכות כבר מהרגע הראשון (עוד טרם  האכלוס בפועל).

בנוסף, כחלק מתהליך הקליטה מבקשת המועצה מהתושבים והרוכשים למלא שאלון קליטה ממוחשב.

מרכז השירות לתושב מאגד את כלל השירותים הנדרשים לקליטה בעיר, כגון:

  • מידע כללי
  • רישום בעירייה
  • רישום למוסדות חינוך
  • שרותי שינוי כתובת מול משרד הפנים
  • פתיחת תיק תושב (חיבור לארנונה ומים) על ידי מחלקת גבייה
  • רישום לחוגים

 

 

גבייה

תושבים יקרים,

מהיום ניתן לשלם באמצעות  הו"ק חודשית בבנק ובאשראי (ולא דו-חודשית, כפי שהיה עד היום).

לפרטים נוספים ניתן לפנות למחלקת הגבייה בטלפון 04-6186051 / 04-6186057

שעות פעילות א', ב', ד', ה' בין השעות 08:00-13:30

וימי ג' בין השעות 16:00-18:00

 

יצירת קשר מרכז שרות לתושב 

שעות קבלת קהל:

א', ב', ד', ה' 8:30-16:00  , ג' 8:30-18:00

כתובת: גפן 72 (סמוך למבנה המועצה)

טלפון: 04-6186059

דוא"ל: klita@harish.muni.il

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת!

טופס יצירת קשר מקוון:

 

שעות קבלת קהל מחלקת גביה 

יצירת קשר: 

טלפון: 04-6186051/04-6186057
פקס: 04-6186020
דוא"ל: gviya@harish.muni.il

קבלת קהל: 

א, ב, ד, ה,  - בין השעות 8:00 עד 13:30
יום ג' - 16:00 - 18:00

 

הסבר קצר להנחה לשנת 2017

הנחה עפ"י הכנסה - יש לצרף תלושי שכר ודפי בנק לחודשים 10-11-12/2016 וכן אישור על כל הכנסה נוספת הנחות ביטוח לאומי - יש לצרף אישור מביטוח לאומי לגבי הקצבה שמקבל הנחות משרד הבטחון - לצרף אישור ממשרד הבטחון.

כל בקשה להנחה חייבת להיות מלווה בטופס הנ"ל.

שרותים מוצעים