המועצה המקומית חריש הקימה מרכז שירות לתושב שמהווה One Stop Shop, מטרתו לאפשר לתושבים החדשים ליהנות מתהליך קליטה  איכותי וחדשני ע"י צוות קליטה מובחר.

הרעיון  בהקמת המרכז הינה הנגשת השרות והמידע החיוני ביותר עבור התושבים תחת קורת גג אחת ומעניק לתושבים הרגשת שייכות כבר מהרגע הראשון (עוד טרם  האכלוס בפועל).

בנוסף, כחלק מתהליך הקליטה מבקשת המועצה מהתושבים והרוכשים למלא שאלון קליטה ממוחשב.

מרכז השירות לתושב מאגד את כלל השירותים הנדרשים לקליטה בעיר, כגון:

  • מידע כללי
  • רישום בעירייה
  • רישום למוסדות חינוך
  • פתיחת תיק תושב (חיבור לארנונה ומים) על ידי מחלקת גבייה
  • רישום לחוגים

 

 

גבייה

תושבים יקרים,

מהיום ניתן לשלם באמצעות  הו"ק חודשית בבנק ובאשראי (ולא דו-חודשית, כפי שהיה עד היום).

לפרטים נוספים ניתן לפנות למחלקת הגבייה בטלפון 04-6186000 (שלוחה2 ) , פקס מחלקת הארנונה 15346186051, דוא"ל: gviya@harish.muni.il 

 

להלן שעות קבלת קהל במחלקת הגבייה במהלך השבוע:

בימים א', ב', ד', ה' בין השעות 8:30 - 12:30 

בימי ג' בין השעות 16:00-18:00.

שעות מענה טלפוני יהיו בימים א', ב', ד', ה' בין השעות 13:30-15:00

ובימי ג' בין השעות 8:30-12:00.

למעבר לטופס שליחת שוברים במייל לחץ כאן

 

יצירת קשר מרכז שרות לתושב 

-שעות קבלת קהל:
א', ב', ד', ה'
8:30-16:00 ,
ג' 8:30-18:00

-כתובת: גפן 72 (סמוך למבנה המועצה)

-טלפון: (1)04-6186000, 6719*

-דוא"ל: klita@harish.muni.il

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת!

טופס יצירת קשר מקוון: