דלג לתוכן העמוד

טיפים ומאמרים

לוגו חינוך

תשובות לשאלות נפוצות

 תאריכים מרכזיים בתהליך הרישום לשנת הלימודים תשפב

תאריכים מרכזיים בתהליך הרישום לשנת הלימודים תשפ"ב | תקופת רישום ראשונה 14 בינואר עד 3 בפברואר | תקופת רישום שניה 6 עד 9 באפריל | ערעורים 16 עד 23 ביוני | רישום לצהרונים חודש יוני | תקופת רישום שלישית 6 ביולי עד 1 בספטמבר | פרסום שיבוצים 16.6 | פרסום שיבוץ לאחר ערעור 5.7

החזון החינוכי בחריש

אנו מאמינים, כי כל ילד הוא עולם ומלואו: בעל נטיות לב, תחומי עניין וחזקות, אשר מערכת החינוך בחריש מחויבת לתת להם ביטוי ומקום מרכזי בתהליכי ההוראה- למידה.
לדידנו, התנסויות למידה משמעותיות , המשלבות היבטים קוגניטיביים , רגשיים וחברתיים, יתרמו לפיתוחם של תלמידינו, כבני אדם בעלי חוסן נפשי, המאמינים בעצמם וביכולותיהם להצליח בחייהם. 
למערכת החינוך בחריש תפקיד מרכזי בפיתוח הזהות והגאווה המקומית, תוך בניית תחושת השייכות של הילדים ומשפחותיהם ליישוב.

אנו חותרים לפתח מערכת חינוך,  המחוברת לקהילה, והמאפשרת לכלל התלמידים לחוות למידה במגוון רחב של תחומים מבוקר עד ערב.
אנו רואים חשיבות ביצירת רצף משמעותי בין החינוך הפורמלי והבלתי- פורמלי, תוך יכולת לראות וללוות את התלמידים,  בהתנסויות הלימודיות והחברתיות שלהם לאורך היום כולו.
במקביל, גובש המתווה החינוכי היישובי העומד לנגד עינינו, בעל 3 העקרונות:
תפיסת העיר כמרחב למידה – שימוש במרחבי העיר, משאביה ואנשיה לקידום תהליכי למידה
קהילתיות ושותפות - יצירת קהילה תומכת למידה ומערכת יחסים בונה ותומכת בין הורים תלמידים וצוותי החינוך
תפיסת אנשי החינוך כאדריכלי למידה – האמונים על עיצוב תהליכי למידה והוראה חדשניים, וחוויות למידה משמעותיות.

 

שאלות ותשובות