דלג לתוכן העמוד
פיקוד העורף
חירום
מכרזים
מפת העיר
תעסוקה ועסקים

רכז קשרי תושבים
אבי

אבי לוי

רכזת קשרי תושבים
נופר

נופר

רכזת קשרי תושבים
מורן

מורן

רכזת קשרי תושבים
רות

רות

תושבים יקרים! בעקבות העלייה במקרי ההידבקות בקורונה אנו מצמצמים את זמני קבלת הקהל במרכז שירות לתושב ומרחיבים את שעות המענה הטלפוני במחלקת ארנונה, מים ותשלומים נוספים.
קבלת קהל תהיה רק בימים ראשון וחמישי בין השעות 08:30-12:30 וביום שלישי בין השעות 16:00-18:00 .
מענה טלפוני במחלקת ארנונה, מים ותשלומים נוספים יתקיים בימים ראשון וחמישי  בין השעות 13:30-15:00 ובימים  שני ורביעי בין השעות 08:30-11:30.
מענה טלפוני במרכז שירות לתושב נותר ללא שינוי בימים א'-ה' בין השעות 08:30-16:00.
אנו מדגישים: כניסת קהל לא תתאפשר מחוץ לשעות אלה.

שעות מענה טלפוני באגף חינוך:
כחלק מהפקת הלקחים הפנימית שלנו, ביקש אגף החינוך לפתוח קו חם לשיח ישיר עם ההורים.
לשיחה עם אנשי אגף החינוך יש להתקשר לטל' 6719* להקיש 1, אגף החינוך - החל מיום 6.7.20 ועד 31.8.20 בימי שני בין השעות 16:00-18:00 ובימי רביעי בין השעות 10:30-12:00.
יעמדו אנשי אגף החינוך לרשותכם בטלפון 6719*.

המועצה המקומית חריש הקימה מרכז שירות לתושב שמהווה One Stop Shop, מטרתו לאפשר לתושבים החדשים ליהנות מתהליך קליטה  איכותי וחדשני ע"י צוות קליטה מובחר.

הרעיון  בהקמת המרכז הינה הנגשת השרות והמידע החיוני ביותר עבור התושבים תחת קורת גג אחת ומעניק לתושבים הרגשת שייכות כבר מהרגע הראשון (עוד טרם  האכלוס בפועל).

בנוסף, כחלק מתהליך הקליטה מבקשת המועצה מהתושבים והרוכשים למלא שאלון קליטה ממוחשב.

מרכז השירות לתושב מאגד את כלל השירותים הנדרשים לקליטה בעיר, כגון:

  • מידע כללי בכל תחום
  • רישום בעירייה
  • רישום למוסדות חינוך
  • פתיחת תיק תושב (חיבור לארנונה ומים) על ידי מחלקת גבייה
  • רישום לחוגים

 

יצירת קשר מרכז שרות לתושב

שעות קבלת קהל:

א', ה' 8:30-12:30
ג' 16:00-18:00

כתובת:

גפן 78, מבנה המועצה

טלפון:

(1)04-6186000, 6719*

דוא"ל:

Service@harish.muni.il

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת!

טופס יצירת קשר מקוון:

תושב * שדה חובה

שאלות ותשובות