הפסקה זמנית של שירותי הגבייה לצורך מעבר למערכת גבייה חדשה מיום חמישי 29.12.22 בשעה 14:00 ועד ליום ראשון 8.1.23.
במסגרת תהליכי שיפור השירות במחלקת הגבייה, ביום 8.1.23 תיכנס לשימוש מערכת גבייה חדשה. המערכת החדשה כוללת 17 טפסים מקוונים, חלקם חדשים כמו טופס הנחות ייעודיות לזכאים, טפסים לבקשת אישורי טאבו למגורים ולעסקים, טופס להנפקת אישור תושב ועוד, ובמהלך החודשים הקרובים נעלה לאוויר טפסים מקוונים נוספים. כמו כן, תכלול המערכת שירותים חדשים ומשופרים ו”תיק תושב” חדש שיעלו לאוויר בהמשך.
מדובר במהלך מורכב מבחינה טכנית, ששיאו הסבה של כלל הנתונים והמידע שקיימים היום במחלקת הגבייה מהמערכת הקיימת למערכת החדשה.
לצורך המעבר למערכת החדשה תופסק פעילותה של מערכת הגבייה למשך כעשרה ימים, החל מיום 29.12.22 בשעה 14:00. במשך התקופה הזו לא ניתן יהיה לבצע תשלומים (ארנונה, מים, חינוך וכד’), לפתוח פניות לגבייה, לבצע החלפות משלמים ולא לבצע פעולות אחרות הקשורות לתשלומים.
חיוב הארנונה השנתי והדו-חודשי שאמור היה להישלח בתחילת ינואר 2023 יידחה (ובהתאם יידחה כמובן גם המועד האחרון לתשלום החשבון הזה). תשלומים אחרים כמו חוגים, אירועי תרבות וקנסות חנייה, ניתן יהיה להמשיך לשלם כרגיל.
ביום 8.1.23 תחזור מחלקת הגבייה לפעילות מלאה עם מערכת חדשה.
אנחנו ממשיכים את ההיערכות לשדרוגים נוספים במסגרת המאמצים שלנו לשפר את השירות הן באמצעים הדיגיטליים והן במוקד הטלפוני החיצוני.