בקרוב מאוד חריש תוכרז כעיר על ידי משרד הפנים באופן רשמי, ואת המהלך ההיסטורי הזה אנחנו מלווים בתהליך אסטרטגי למיתוג חדש של חריש. המטרה המרכזית של המהלך היא להמשיך את אכלוס העיר ולמשוך לכאן תושבים חדשים.
הלוגו והשפה העיצובית החדשים נותנים ביטוי גרפי לתוכנית אסטרטגית מיתוגית שהעירייה גיבשה בעזרת חברת אסטרטגיה מקצועית. המיתוג החדש שנבחר – חממה עירונית – מבטא את היתרונות של חריש על פני ערים אחרות:
- אופי קהילתי עירוני מיוחד במינו.
- עיר שהיא מקום אידיאלי לגדל בו ילדים, עם מערכת חינוך שפורצת את גבולות הכיתה ואת הקונספט החינוכי המקובל.
- סביבה ירוקה של חורש טבעי.
- מקום שבו כולם, התושבים והעיר, צומחים ביחד!
אז מה יש לנו בשפה העיצובית החדשה?
קודם כל, פונט חדש שפותח במיוחד לחריש! פונט מותאם אישית הוא נכס מיתוגי משמעותי, ובקרוב נתחיל להשתמש בו בפרסומי העירייה.
השפה העיצובית מורכבת מארבעה צבעים שמחים ובוהקים, שלכל אחד מהם יש משמעות:
- כחול: הקהילה הישראלית של חריש.
- ירוק: החורש הטבעי שחריש טובלת בו.
- צהוב: האנרגיה הייחודית שיש בעיר הזאת.
- ורוד: הילדים שלנו!
הסמל החדש שלנו משלב את האות ח’, שהיא האות הראשונה של המילה חריש ושל המילה חממה, עם צורה בסיסית של חממה.
במהלך המיתוגי החדש הושקעה המון מחשבה, והוא נעשה על ידי אנשי מקצוע מנוסים. בימים האלה מתחילה העירייה תהליך להטמעת השפה העיצובית והלוגו החדשים בפרסומים השונים, בשילוט ובאלמנטים נוספי
בחממה העירונית כולנו, התושבים והעיר, צומחים ביחד!