בונים רצף טיפולי בחריש: מרכז פנאי לאנשים עם מוגבלויות

נחנך בחריש מרכז סבבה שינוהל על ידי העירייה וקבוצת "שכולו טוב". יחד עם מעון היום השיקומי שבו מטופלים עם מוגבלויות מגיל לידה עד 3, מייצרת העירייה רצף עירוני שיסייע לאנשים עם מוגבלויות להשתלב טוב יותר בקהילה

עיריית חריש חנכה אמש את מרכז סבבה – מרכז פנאי לילדים, נוער ובוגרים עם מוגבלויות – במרכז התרבות והפנאי שברחוב שוהם 73 בחריש. במרכז מתקיימת פעילות חווייתית לילדים ובוגרים עם מוגבלות ובני משפחותיהם. לצד הבילוי, המרכז מסייע גם לשילוב טוב יותר בקהילה וליצירת הרצף העירוני לטיפול באנשים עם מוגבלות מגיל 3.

במרכז סבבה ישנו חלל מרכזי עם שלושה חדרים מותאמים וכן חצר המעוצבת ומותאמת לאוכלוסיית היעד. במרכז מתקיימות גם פעילויות עבור בני משפחה של אנשים עם מוגבלות, ונערכות עבורם סדנאות חווייתיות ומעשירות בנושאים שונים.

השהות במרכז סבבה מיועדת לכל מי שמוכר במחלקה לשירותים חברתיים, ומי שרוצה להצטרף ואינו מוכר על ידי המחלקה יוכל לעשות זאת בפנייה ישירה ותיבדק התאמתו על פי הקריטריונים של מנהל מוגבלויות.

ניתן להשאיר פרטים בקישור הבא:

בטקס השתתפו ראש העיר יצחק קשת, חברת המועצה פרח קוזחי ומנהל המחלקה לשירותים חברתיים שלמה פלד.

במקביל, נחנך אמש באופן רשמי סניף של “סיפור חוזר”, רשת חנויות הספרים החברתית שמעסיקה אנשים עם מוגבלות וחסמים תעסוקתיים. הסניף בחריש נפתח לפני כחצי שנה בשד’ דרך ארץ 29 על ידי קבוצת שכולו טוב, בשיתוף עיריית חריש ומשרד הרווחה והביטחון החברתי.

השנה נפתחו בחריש מרכז סבבה, חנות סיפור חוזר, מעונות יום, גנים שיקומיים וגני תקשורת של עמותת פרח.

בונים רצף טיפולי בחריש
בונים רצף טיפולי בחריש