בקרוב בחריש: חנות ספרים מרשת “סיפור חוזר”

"סיפור חוזר" היא רשת חנויות ספרים שמעסיקה אנשים עם מוגבלות וחסמים תעסוקתיים. הסניף יופעל על ידי קבוצת "שכולו טוב" בשיתוף עיריית חריש ומשרד העבודה והרווחה. ביום שני: ערב חשיפה לפרויקט ולמשרות הרלוונטיות

קבוצת “שכולו טוב” בשיתוף עיריית חריש ומשרד העבודה והרווחה תפתח סניף של רשת חנויות הספרים החברתית – סיפור חוזר, שבמסגרתה יוצעו מקומות תעסוקה למטופלים במחלקה לשירותים חברתיים המתמודדים עם חסמים תעסוקתיים. ביום שני הקרוב (24.5) יתקיים ב”מרכז סבבה” שבמרכז תרבות ופנאי ברחוב שהם ערב חשיפה לפרויקט.

רשת חנויות הספרים “סיפור חוזר” היא מרכז הכשרה לתעסוקה לאנשים עם מוגבלויות המתמודדים עם חסמים תעסוקתיים. הרשת מונה כיום 22 סניפים ברחבי הארץ, ונמכרים בהם ספרים לשימוש חוזר במחיר אחיד של 20 שקלים. המכירה מתבצעת גם בחנויות וגם באמצעות “ספריה בתחנה” המופעלת בתחנות רכבת בישראל.

רשת “סיפור חוזר” היא מותג של קבוצת “שכולו טוב”, שפועלת בשיתוף פעולה עם העירייה. במסגרת שיתוף הפעולה נפתח לאחרונה בחריש מרכז “סבבה” לאנשים עם צרכים מיוחדים.

“חשוב לנו לייצר לכל אדם תחושת מסוגלות ואמונה עצמית ביכולת שלו להתקדם”, אומרת לינה זילברברג, מנהלת פיתוח שירותים בקבוצת שכולו טוב האחראית על הפעילות בחריש. “מסגרת תעסוקתית לאנשים עם מוגבלויות שתפעל בתוך העיר תוכל לספק את מגוון האפשרויות להגשמה עצמית ותעסוקתית. נוכל לבצע התאמה לכל מי שיגיע ויתאים להשתלב בתוכנית”.

ראש העיר יצחק קשת: “אנחנו רואים חשיבות רבה בהשקעה בתושבים עם צרכים מיוחדים. רק לאחרונה פתחנו כאן בחריש את מרכז ‘סבבה’ לאנשים עם צרכים מיוחדים ביחד עם קבוצת ‘שכולו טוב’, ואני משוכנע שהסניף של ‘סיפור חוזר’ ייתן מענה חשוב מאין כמותו לתושבים שזקוקים לסיוע התעסוקתי הזה”.

צילום (חנות ברחובות): קבוצת שכולו טוב.

בקרוב - סיפור חוזר
בקרוב - סיפור חוזר