תגבור משמעותי נוסף של התחבורה הציבורית לחריש

לקווים הבין-עירוניים לחריש וממנה יתווספו 53 נסיעות ביום ו-61 נסיעות בסופי השבוע (ימי שישי ומוצאי שבת). פרטים מדויקים על זמני הקווים ומסלולם יופיעו באתר חברת קווים

מיום ראשון הקרוב (14.5.23) תגביר חברת קווים באופן משמעותי את תדירות קווי התחבורה הציבורית לחריש.

במסגרת המהלך החדש, שעיריית חריש פעלה רבות לקידומו בשיתוף משרד התחבורה, הרשות הארצית לתחבורה ציבורית וחברת קווים, יתווספו 53 נסיעות ביום ו-61 נסיעות בסופי השבוע (ימי שישי ומוצאי שבת) לקווים הבין-עירוניים לחריש וממנה.

קו 60 בין חריש לחדרה יתוגבר ב-17 נסיעות בכל יום בימים א’-ה’, ב-13 נסיעות בימי שישי וב-8 נסיעות במוצאי שבת.

קו 71 בין חריש לבנימינה יתוגבר ב-20 נסיעות בכל יום בימים א’-ה’, ב-16 נסיעות בימי שישי וב-6 נסיעות במוצאי שבת.

קו 631 בין חריש לחיפה יתוגבר ב-10 נסיעות בכל יום בימים א’-ה’, ב-6 נסיעות בימי שישי ובשתי נסיעות במוצאי שבת.

קו 632 בין חריש לתל אביב יתוגבר ב-6 נסיעות בכל יום בימים א’-ה’, ב-8 נסיעות בימי שישי ובשתי נסיעות במוצאי שבת.

פרטים מדויקים על זמני הקווים ומסלולי הקווים מופיעים באתר חברת קווים.

בהמשך: קו חדש למרכז


המהלך הנוכחי של תגבור התחבורה הציבורית לחריש היה אמור לצאת לפועל עוד קודם לכן. הוא תוקצב מראש במסגרת תקציב המדינה ובמסגרת החלטת הממשלה לחריש, אבל מחסור באוטובוסים בעקבות משבר הרכב העולמי ועיכובים בתהליכי הרכבת האוטובוסים בישראל גרמו לדחייה משמעותית ביישום המהלך.

העירייה עמדה בקשר רציף עם משרד התחבורה בעניין הקצאת האוטובוסים החדשים כדי שמהלכי תגבור התחבורה הציבורית בחריש ייצאו לפועל בהקדם האפשרי וללא עיכובים נוספים.

בפעימת התגבור הבאה מתוכנן קו חדש לאזור המרכז, וכן קו אוטובוס פנימי נוסף בחריש שיצטרף לקו 22 שפועל כיום. עם תחילת פעילותו של הקו החדש יחול שינוי גם במסלולו של קו 22, שכיום פועל כקו מאסף. מסלולי שני הקווים יהיו קצרים יחסית, במטרה לשפר את התדירות והיעילות של מערך הקווים הפנימיים בחריש.