הישיבה התיכונית עוברת למבנה הקבע הסמוך לאולפנה

בשנתה השנייה של הישיבה הצעירה ילמדו בה שכבות ז' ו-ח'. המבנה הייחודי יאפשר למידה מגוונת במרחבים בגדלים משתנים ובקבוצות קטנות, ועבודת צוות של מחנכים במקום מורה אחד בכל כיתה

תלמידי הישיבה התיכונית הצעירה ילמדו בתשפ”ב במבנה הקבע של הישיבה שהוקם ברחוב רימון. אל המבנה יגיעו 120 תלמידים, שחלקם למדו עד כה במבנה הזמני בבית הספר “כנפי רוח בנים”, ואליהם תצטרף שכבת ז’ חדשה במסגרת היות הישיבה בית ספר צומח.

במבנה הישיבה יש 18 כיתות הכוללות אלמנטים של חדשנות בהתאם למדיניות החינוך העירונית. האלמנטים יאפשרו גמישות של מרחבי הלימוד, למידה מגוונת וחוויתית ומענה מותאם לכל תלמיד.

מבנה הישיבה כולל שלוש קומות וחצי, כאשר הכניסה מכיוון הפארק היא למרכז המבנה – שמתפצל לקהילות למידה מימין ומשמאל. במרכז הישיבה הוקמו חדר מורים, מעבדות ומרחבי למידה שימושיים. המעבדות תוכננו כמרחב רב תכליתי עם כניסה נפרדת וקיר נייד. בחצר הישיבה הוקם מגרש ספורט.

התפיסה האדריכלית שעל פיה נבנתה הישיבה מיישמת את מגמת החדשנות החינוכית הנהוגה בחריש. הכיתות יוכלו להיפתח האחת כלפי השנייה וליצור מרחב למידה משותף. כחלק מאותה תפיסת החדשנות, הותקנו דלתות הזזה מזכוכית שמאפשרות רצף של כיתות מחוברות עבור קהילת למידה גדולה, או לחילופין למידה בקבוצות קטנות.

כמו באולפנה, גם בישיבה התיכונית של חריש שנמצאת מולה, עוטר המבנה בצבעים ייחודיים ומזמינים שיאירו את פניהם של התלמידים בבואם לבית הספר.

הישיבה התיכונית החדשה. צילום- עמוס לוזון צלמים
הישיבה התיכונית החדשה. צילום- עמוס לוזון צלמים