הנחיות לחג: כך תשמרו על עצמכם בשמחת תורה

לא מארחים, לא מתארחים, ומקיימים את מנהג ההקפות בשטח פתוח בלבד ובכפוף לכל ההנחיות. בתקווה שנחוג את החג הבא עלינו לטובה בשמחה, בזהירות ובבריאות!
  • נשארים בטווח ה-1,000 מטר ממקום המגורים.
  • לא מארחים, לא מתארחים ומציינים את החג בבית, רק עם מי שמתגורר איתנו תחת אותה קורת גג. נמנעים ממפגש עם בני משפחה אחרים כדי שלא לסכן את בריאותנו ובריאותם.
  • חל איסור לקיים תפילות בבתי הכנסת. ניתן לקיים את התפילות אך ורק בשטח פתוח, ברדיוס של עד 1,000 מטר מהבית ובכפוף למגבלות ההתקהלות של עד 20 אנשים, עטיית מסכה ושמירת מרחק.
  • את מנהג ההקפות ניתן לקיים השנה בשטח פתוח בלבד ובמרחק של עד 1,000 מטר מהבית, ובכפוף למגבלות ההתקהלות של 20 אנשים, עטיית מסכה ושמירה על מרחק של 2 מטרים בין אדם לאדם. בנוסף יש לקצר ככל הניתן את ההקפות המשותפות ולהקפיד שלא לתת ידיים אחד לשני במהלך הריקודים. במקום זאת, כל אחד ירקוד במקומו, והמחזיק בספר התורה יעשה זאת לבד במרכז המעגל, רחוק מכולם.
  • חל איסור לערוך סעודות משותפות בצוותא בבתי הכנסת, שסגורים כאמור לקהל, וגם לא בשטח הפתוח. הקידוש המסורתי המקובל בבתי הכנסת ימתין לימים טובים יותר. בהתאם לכך, נקיים את הסעודות אך ורק בבית, עם בני המשפחה המתגוררים איתנו.

לפרטים נוספים היכנסו לפורטל החירום הלאומי. קישור: https://www.oref.org.il/
במוצאי החג אנחנו כבר נעשה לכם שמח עם שלושה רכבי שמחת תורה מיוחדים ומקושטים שיעברו ברחבי העיר. חכו לנו במרפסות!

בתקווה שנחוג את החג הבא עלינו לטובה בשמחה, בזהירות ובבריאות!

הנחיות לחג
הנחיות לחג