העירייה הצליחה להיענות לרוב הערעורים על השיבוצים בגני הילדים

העירייה פעלה לילות כימים כדי לבוא לקראת ההורים ולתת לכולם את השיבוצים המתאימים ביותר מכל הבחינות. ביום 6.7.20 (יום ב') כל הורה שהגיש ערעור יקבל הודעת סמס עם קישור למערכת השיבוצים של העירייה. לאחר פרסום תוצאות הערעורים, לא יהיה ניתן לערער על שיבוצי הגנים

הורים יקרים, לפני כחודש פרסמנו את שיבוצי הילדים בגנים לשנת הלימודים הקרובה. לאחר פרסום השיבוצים פתחנו את האפשרות לערער, ובכך לאפשר לכם להעביר לנו מידע חדש ומשמעותי כדי שנוכל לשקול מחדש את השיבוצים.

בתום חלון הזמנים לערעורים פעלנו לילות כימים כדי לבוא לקראתכם, ואף התקשרנו לרבים מההורים כדי להבין לעומק את ההיבטים השונים של בקשת הערעור. חריש היא עיר של משפחות צעירות, עם הורים עובדים וילדים המתמודדים עם אתגרי מעבר לעיר חדשה, ואנו עושים כל שניתן כדי לתת לכולם את השיבוצים המתאימים ביותר מכל הבחינות.

עבדנו רבות כדי לעשות הכי טוב שאנחנו יכולים, ואנו שמחים לבשר כי הצלחנו להיענות לרוב הערעורים שהוגשו לנו.

כמו כן, הצלחנו להגדיל את מספר הגנים הייעודיים שבהם יפעל צהרון עד לשעה 17:00, מ-10 גנים ל-14 גנים, בפריסה טובה ונוחה יותר להורים.

שנת הלימודים הבאה תהיה השנה החמישית שבה עיריית חריש מפעילה צהרונים עד השעה 17:00. אנו מאמינים שמערך צהרונים מקצועי ואיכותי גם נותן מענה עירוני הולם להורים עובדים, וגם מסייע למהלך המיתוג של חריש כעיר מובילה בתחום החינוך ואטרקטיבית למשפחות צעירות.

ביום 6.7.20 (יום ב’) כל הורה שהגיש ערעור יקבל הודעת SMS עם קישור למערכת השיבוצים של העירייה, שבה יופיע השיבוץ הסופי של הילד/ה. לאחר פרסום תוצאות הערעורים, לא יהיה ניתן לערער עוד על שיבוצי הגנים.

כחלק מהפקת הלקחים הפנימית שלנו, ביקש אגף החינוך לפתוח קו חם לשיח ישיר עם ההורים. לשיחה עם אנשי אגף החינוך יש להתקשר לטל’ 6719* להקיש 1, אגף החינוך – החל מיום 6.7.20 ועד 31.8.20 בימי שני בין השעות 16:00-18:00 ובימי רביעי בין השעות 10:30-12:00. בשבוע שבו יפורסמו הערעורים יעמדו אנשי אגף החינוך לרשותכם בטלפון 6719* בימים שני-רביעי (6.7-8.7) בין השעות 8:30-14:00.

שיבוצים בגני הילדים
שיבוצים בגני הילדים