השפ”ח מתרחב לקראת פתיחת שנת הלימודים

כוח האדם יגדל ל-25 פסיכולוגים ותוקם יחידה חדשה לפסיכולוגיה התפתחותית. יורחב גם המענה הטיפולי לגילי לידה עד 4 ושירותי מרכז הטיפול במתבגר

השפ”ח מתרחב לקראת פתיחת שנת הלימודים: 25 פסיכולוגים ויחידה חדשה לפסיכולוגיה התפתחותית.

השירות הפסיכולוגי-חינוכי של העירייה מרחיב את השירותים בשנת הלימודים תשפ”ד. יחידה חדשה לפסיכולוגיה התפתחותית תעניק מענה טיפולי והדרכתי להורים ולילדים עד גיל 6. הילדים שנזקקים לקבלת שירותים יאותרו ויאובחנו בעיקר דרך הצוותים החינוכיים בגני הילדים ובמעונות.

נוסף לכך, לאור הביקוש בשנת הלימודים החולפת, השפ”ח מרחיב את המענה הטיפולי לילדים בגילי לידה עד 4 בפרויקט “דלת פתוחה”: הדרכת הורים בנושאים שונים כמו בעיות גמילה, קשיים בשינה וכדומה.

כמו כן, יורחבו השירותים של מרכז הטיפול במתבגר, שמעניק טיפולים רגשיים לבני נוער בגילי 18-12. גם השנה יפעיל השפ”ח בחריש את התוכנית הלאומית למניעת אובדנות בקרב בני נוער, שמתמקדת בזיהוי סימני אובדנות, הכשרת הצוותים החינוכיים לתגובה נכונה ועוד.

עם הצטרפותם של עוד 10 פסיכולוגים, ימנה צוות השירות הפסיכולוגי-חינוכי של העירייה בשנת הלימודים הקרובה 25 פסיכולוגים. השפ”ח מתמקד במתן מענה טיפולי לתלמידים שזקוקים לכך במערכת החינוך והוריהם (בשעת חירום השירות מורחב וניתן לכלל הקהילה). לכל בית ספר מוקצה פסיכולוג שנותן מענה מותאם בשיתוף עם מנהלת בית הספר. עיקר הפניות מגיעות דרך מוסדות החינוך (ניתן להפנות בקשה לגננת, המורה, או היועצת).

ניתן לפנות גם ישירות דרך מזכירות השפ”ח בטלפון 04-6186088, או בהודעות וואטסאפ בלבד למספר 052-6292531.