התקדמות בעבודות להקמת תחנת כיבוי אש בחריש

התחנה כוללת חנייה ל-8 רכבי כיבוי, משרדים לקבלת קהל, מגורי כבאים, מועדון מתנדבים ועוד. סגן נציב כבאות והצלה: "זו תהיה אחת התחנות הגדולות, המתקדמות והיפות בארץ"

העבודות להקמת תחנת הכיבוי וההצלה של חריש מתקדמות בקצב מהיר, ואם לא יהיו עיכובים בלתי צפויים הן צפויות להסתיים עד סוף הקיץ.

תחנת הכיבוי החדשה מוקמת ברחוב קידמה שבשכונת מעו”ף והיא תהיה תחנה אזורית שתשרת את חריש ויישובי הסביבה. התחנה תשתרע על פני כ-1,800 מ”ר, יהיו בה שתי קומות והיא תכלול חנייה ל-8 רכבי כיבוי, משרדים לקבלת קהל, מגורי כבאים, חדר כושר, מועדון מתנדבים ועוד.

סגן נציב כבאות והצלה לישראל, טפסר שמעון בן נר, הגיע היום לעמוד מקרוב אחר התקדמות העבודות בשטח יחד עם ראש העיר יצחק קשת ואמר כי “התחנה בחריש תהיה אחת התחנות הגדולות, המתקדמות והיפות בישראל. היא תוכל לתת שירותים קהילתיים נוספים כמו צופי אש, מחויבות אישית ומתנדבים אשר עבורם נבנו חדרים ייעודיים. יש לנו שיתוף פעולה בלתי רגיל עם העירייה וזה נראה פשוט מצוין. חשוב לנו שהתחנה תהיה יפה, כמו שחריש יפה, ולכן השקענו יותר כסף בעיצוב הפנים ובקיר דקורטיבי כפול עם חיפויים מאוד מיוחדים”.

תחנת הכיבוי האזורית תהיה חלק ממערך חירום גדול שהעירייה מקדמת ובו יהיו בעתיד גם תחנת משטרה, מד”א ואיחוד הצלה.

בחודש אוגוסט 21 התקיים טקס הנחת אבן הפינה בהשתתפות בכירי הרשות הארצית לכבאות והצלה, וכבר אז העריכו כי העבודות יימשכו כשנתיים.

ראש העיר וסגן נציב הכבאות בסיור בשטח
עבודות להקמת תחנת כיבוי אש
עבודות להקמת תחנת כיבוי אש