חדש: תוכנית תמיכה זוגית למגויסים ומשוחררים

סדנאות, הרצאות, קבוצות תמיכה ומעגלי שיח שמטרתם לתת מקום ומרחב לבני הזוג ולמשפחה לעיבוד החוויות וכלים להתמודדות עם הקשיים והאתגרים

איך חוזרים לשגרה משפחתית וזוגית אחרי שירות מילואים ממושך? איך מתמודדים עם החוויות הקשות? וכיצד ניתן לחזק את המרחב הזוגי שהתערער?

אתם השתחררתם, עיריית חריש מתגייסת כדי לתת לכם כתף: הקמנו צוות מקצועי של פסיכולוגים, עובדים סוציאליים, אנשי חינוך ואנשי קהילה שגיבש תוכנית תמיכה זוגית ומשפחתית לתושבים מגויסים ומשוחררים (אנשי מילואים, אנשי קבע, שוטרים וכו’). מטרת התוכנית היא לתת מקום ומרחב לבני הזוג ולמשפחה לעיבוד החוויות וכלים להתמודדות עם הקשיים והאתגרים.

הפעילויות בתוכנית נבחרו על בסיס נתוני סקר שקיימנו בקרב משפחות המגויסים בחריש, והן מתמקדות בארבעה תחומים עיקריים: הורות, זוגיות, תעסוקה ופנאי. משפחות המגויסים יוכלו להשתתף בקבוצות תמיכה, מעגלי הקשבה ושיח, הרצאות וסדנאות פנאי זוגיות כמו סדנת שוקולד, חריטה בעץ, ציור, ביקור ביקב ועוד.

מתחילים אחרי פסח. מוזמנים לעקוב אחר פרסומי העירייה בדף הפייסבוק, באתר העירייה או בשירות ההודעות בוואטסאפ (קישור להצטרפות לשירות ההודעות של העירייה בוואטסאפ: https://bit.ly/2RiELLq).