למען נשות המגויסים

עיריית חריש עם נשות המגויסים: מדריך השירותים המלא

שמרטפייה

עיריית חריש מפעילה שמרטפייה בשעות אחר הצוהריים לילדי המגויסים!

השמרטפייה מיועדת לגילי 6-3 והיא פועלת בימים שני ושלישי בין השעות 18:30-16:30 במתחם הגנים בשכונת מעו"ף, רח' התחדשות 8 (גן יהב ב' וגן גולן א').

הילדים ייהנו מפעילות הפגה חווייתית על ידי סייעות של העירייה. לפעילות יכולים להירשם ילדים של תושבים מגויסים ילידי השנים 2020-2018. שימו לב, ניתן להירשם לפעילות אחת בשבוע בלבד. מספר המקומות מוגבל ל-50 ילדים ביום (100 ילדים בשבוע פעילות מלא).
הרשמה: https://did.li/70trl

הנחות בארנונה למשרתי מילואים

משרתים במילואים וזכאים להנחה בארנונה? אנחנו חוסכים לכם את הטרטור!

אין צורך להגיש לעירייה את המסמכים והאישורים כדי לקבל את ההנחה בארנונה שאתם זכאים לה. העירייה ביקשה ממשרד הביטחון את רשימת התושבים הזכאים להנחה, וכעת עם קבלתה עדכנה בעצמה את ההנחה באופן אוטומטי לכל הזכאים. את ההנחה תראו בחשבון הארנונה הבא (החשבון לחודשים מרץ-אפריל), והוא יכלול גם זיכוי רטרואקטיבי מיום 1.11.23 בהתאם לתנאי הזכאות. לשאלות ופניות אנחנו זמינים לכם בטל' 6719*.

תמיכה רגשית לנשות המגויסים

השירות הפסיכולוגי החינוכי של עיריית חריש כאן כדי לעזור לכם בתקופה מורכבת זו. ניתן לפנות לפסיכולוג המסגרת דרך הצוות החינוכי. נוסף לכך ניתן לפנות אלינו דרך הטופס המצ\"ב לצורך אחד מהמענים הבאים:
  • קו פתוח - שיחת תמיכה וייעוץ טלפוני. ניתן גם לפנות ישירות לטל׳ 04-6186088 או בהודעת ואטסאפ למספר 052-6292531.
  • מענה משפחתי קצר מועד: 3-5 פגישות (אפשר גם הדרכת הורים בלבד) להתמודדות עם האתגרים המשפחתיים והאישיים שמזמנת תקופה זו. מתאים למשפחות שבהן אחד ההורים מגויס או לכאלו המבקשות עזרה בהתארגנות משפחתית מחודשת עם החזרה של המגויס מהמילואים.במידת הצורך יינתן סיוע בהפניה למענים נוספים מתאימים. https://wkf.ms/3SK75WY

בעלך מגויס וכל העומס עלייך?

אם ילדייך אינם רשומים לצהרון, עיריית חריש ומפעילת הצהרונים חברת קיטו מרום מאריכות את ההטבה שהחלה בינואר ומזמינות אותם גם במהלך מרץ ליום בשבוע בצהרון ללא תשלום! אם ילדייך רשומים לצהרון עד 16:00, הם יוכלו להישאר יום אחד בשבוע עד 17:00 (בגנים ובבתיה"ס שבהם פועל צהרון עד 17:00). השירות לילדי הגנים ולתלמידי א'-ג'. נדרש תיאום של יומיים מראש עם רכזת הצהרון בגן או בביה"ס (ניתן לקבל פרטי התקשרות מהגננות או מצוותי החינוך).

מבצע סבתא

סָבוֹת מאמצות נותנות כתף למשפחות שבהן אבא מגויס. אזרחית ותיקה מאמצת משפחה מגויסת. אחת לשבוע אצלך בבית למשחק וזמן איכות עם הילדים. פרטים והרשמה: https://wkf.ms/3RYD5Go

הצגה לילדי המגויסים

עיריית חריש מזמינה ילדי מגויסים וילדים שפונו מהדרום ומהצפון להצגה אורח בא לדב של תיאטרון המדיטק | יום רביעי | 28.2.24 | י"ט באדר א' | פתיחת דלתות: 16:45 | מרכז תרבות ופנאי, רח' שוהם 73. מתאים לגילי 9-3 | ההשתתפות בחינם ובהרשמה מראש בקישור: https://harish.smarticket.co.il/show/2207 שימו לב: ההרשמה תיפתח היום ב-18:00.

משפחה מחבקת משפחה

עיריית חריש מחברת בין משפחות שמעוניינות לאמץ משפחות של מגויסים. פרטים והרשמה

מופע קסמים לנשות המגויסים

עיריית חריש מזמינה נשות מגויסים ונשים שפונו מהדרום ומהצפון למופע קסמים עם מיכאל פטריק. יום שני, 12.2.24, ג' באדר א' | 20:15 - כניסת קהל, 20:30 - תחילת מופע | מרכז תרבות ופנאי, רח' שוהם 73. הכניסה חינם ובהרשמה מראש בקישור: https://harish.smarticket.co.il/show/2209

הפנינג בין-דורי עם אזרחים ותיקים

הפנינג בין-דורי עם אזרחים ותיקים

מרכז צעירים של עיריית חריש וצוות מוביל של אזרחים ותיקים מזמינים את נשות המגויסים וילדיהם להפנינג בין-דורי! יום רביעי, 7.2.24 | 16:30 | בית הקהילה לאזרחים ותיקים, רח' אורן 51. הכניסה חופשית ובהרשמה מראש בקישור: https://harish.smarticket.co.il/show/2258
שימו לב: ההרשמה תיפתח היום בשעה 10:00!