לקראת החג: הרחבת המענה במחלקת הגבייה, תגבור פינוי אשפה

מחלקת ארנונה ומים תיתן מענה טלפוני גם בערב ראש השנה. מערך פינוי האשפה יתוגבר. תפילות יתקיימו בכ-70 מניינים ובתי כנסת ברחבי העיר

פינוי אשפה

אנו מתגברים את מערך פינוי פחי האשפה הטמונים בימים אלה לנוכח העלייה הצפויה בכמות האשפה לקראת ראש השנה. פינוי האשפה יתבצע באופן מלא עד סמוך לכניסת החג ויתחדש בצאת החג, משעות הערב ועד לשעות הלילה המאוחרות. אנו מבקשים לקשור את שקיות האשפה לפני השלכתן לתוך הפח הטמון ולוודא כי השקית נופלת לתוך הפיר כדי שלא תחסום את הפח ותביא לגלישת אשפה ומפגעי תברואה בשטח הציבורי.

איסוף פסולת גושית יתקיים כסדרו ביום חמישי (9.9), יש להימנע מהוצאת פסולת גושית בימי החג. אנו חוזרים ומדגישים כי אין להשליך פסולת גושית על רצפת הפח הטמון, אלא להוציא אותה אל שפת המדרכה. אנא עזרו לנו לשמור על עיר נקייה.

פינוי אשפה ברחבי העיר
פינוי אשפה ברחבי העיר

מענה טלפוני במחלקת הגבייה

מחלקת ארנונה ומים תיתן מענה טלפוני בערב ראש השנה (6.9) בשעות 12:00-08:30.

במהלך החג יינתן מענה במוקד 106 ובטל’ 6719* במקרי חירום. במקרי חירום ניתן לפנות גם לסיירי הביטחון שלנו בטל’ 052-5049401 ולמוקד 100 של משטרת ישראל. השירות השוטף לתושב יתחדש ביום חמישי (9.9).

שירותים חברתיים:

בימים אלה מקיימת המחלקה לשירותים חברתיים בשיתוף ארגוני ואנשי חסד חלוקת סיוע לתושבים הנזקקים לכך. במהלך החג תפעיל המחלקה כוננות למקרי חירום בלבד. הפנייה באמצעות מוקד העירייה.

בתי כנסת ומניינים:

מחלקת שירותי דת נערכה לקראת הימים הנוראים: בראש השנה וביום הכיפורים יתקיימו תפילות בכ-20 כיתות ברחבי חריש נוסף על הכיתות שבהן מתקיימים מניינים בשבתות ובחגים במהלך השנה; נרכשו 20 מצננים עבור מנייני תפילה; חולקו ציליות למניינים שמבקשים לקיים תפילות בחוץ; וכן חולקו מחזורי תפילה. בסך הכול יתקיימו תפילות בכ-70 בתי כנסת ומניינים בימים הנוראים ברחבי חריש.

אלה הנחיות משרד הבריאות לתפילה בטוחה בבתי הכנסת:

  • עד 50 מתפללים: ללא הגבלות מיוחדות למעט חובת עטיית מסיכה מקום סגור ושמירה על מרחק.
  • יותר מ- 50 מתפללים: עפ”י כללי התו הירוק. כניסת מתפללים תתאפשר למחוסנים ומחלימים שברשותם תו ירוק או בדיקה שלילית בתוקף.

יש להקפיד על שמירת מרחק, עטיית מסכה לאורך כל התפילה גם במקומות פתוחים שבהם ההתקהלות עולה על 100 איש ואף רצוי להתפלל בחללים פתוחים ככל הניתן.

עיריית חריש מאחלת לכולם חג שמח!

תגבור פינוי אשפה
תגבור פינוי אשפה