מוסדות החינוך בחריש שופצו ושודרגו

השקעה גדולה בבתי הספר ובגנים: צביעה, החלפת חול בארגזי החול, הקפדה על יצירת מרחבים בטוחים, החלפת דלתות והתאמה של מבנים למגמת החדשנות בחינוך שמובילה העירייה

כ-60 גנים ו-12 בתי ספר בחריש עברו במהלך הקיץ רענון פיזי לקראת תחילת שנת הלימודים תשפ”א. העבודות שהתבצעו על ידי אגף ת”ל (תפעול ולוגיסטיקה) בעיריית חריש כללו צביעה, החלפת דלתות, החלפת חול בארגזי החול, צביעה, התאמות בטיחות ו”אובר-אול” כללי. חלק מהמבנים עברו התאמות עבור תלמידים שיגיעו אליהם בפעם הראשונה.

מרחב למידה חדשני

ברונה רמון ובכנפי רוח התבצעו שיפוצים, שדרוגים ושינויים כדי להתאים את המרחבים למגמת החדשנות, כולל הריסת קירות עבור הקמת מרחב למידה חדשני עם חללים בגדלים משתנים. העירייה פועלת להשגת תקציבים להקמת מרחבי למידה חדשניים בבתי ספר נוספים בעיר.

מבנה בית הספר אתגרי העתיד, שתלמידיו יעברו השנה ללמוד במבנה בית ספר החדש בשכונת הפרחים, הותאם לקליטת תלמוד תורה חזון שמעון. מבנה בית ספר כנפי רוח בנים עבר את ההתאמות הנדרשות לכניסתם של תלמידי המחזור הראשון של הישיבה התיכונית החדשה.

מדיחי כלים בגנים

במסגרת השמירה על ההיגיינה הוחלף החול בכל גני הילדים, והוחלפו כיסויים (בדי היוטה) שהיו בלויים או קרועים. פחי האשפה עברו ריענון עם הצבת פחים חדשים, ושטיפה של פחים קיימים. במקומות הנדרשים הוחלפו דלתות, מתקני משחקים נצבעו מחדש בצבעים מזמינים ועוד. מספר ימים לפני תחילת השנה הגיעו עובדי אגף ת”ל לגנים וסייעו בהכנתם לקליטת הילדים על ידי ניקיון סביבתי, החלפת שילוט בכניסה ועוד. מעברי חצייה הסמוכים למוסדות חינוך נצבעו שוב. במסגרת המעבר של גני הילדים בחריש לשימוש בכלים רב פעמיים רכשה העירייה עבור כל הגנים מדיחי כלים, צלחות, סכו”ם, כפות הגשה וקערות הגשה רב פעמיות. מחלקת החשמל הכינה את הקווים לחיבורם של המדיחים.

מנהל אגף ת”ל, עודד סלע: “עבדנו סביב השעון כדי שתלמידי העיר יוכלו לפתוח את השנה במבנים בטוחים, נקיים, מסודרים ומרעננים”.

שיפוץ מוסדות חינוך
שיפוץ מוסדות חינוך