מיועצת חינוכית למנהלת בית ספר

אביטל כהן אריאלי, בת 38 מחריש, נבחרה למנהלת בית הספר החדש אתגרי העתיד יסודי. "עבורי זה חלום שמתגשם, חינוך זה להאמין בכל חניך וחניכה, בכל מצב"

מי שנבחרה לנהל את בית הספר היסודי החדש אתגרי העתיד היא אביטל כהן אריאלי.

כהן אריאלי בת 38 מחריש, נשואה ואימא לשלושה, היא אשת חינוך ותיקה עם 18 שנות ניסיון. היא בעלת תואר ראשון בחינוך ותואר שני בייעוץ חינוכי, בוגרת תוכנית הכשרת מנהלים של מכון אבני ראשה ובעלת תעודה בגישור ובטיפול קוגניטיבי-התנהגותי (CBT).

אביטל ניהלה במשך שנים מסגרות בלתי פורמליות שונות, ובשנים האחרונות שימשה יועצת חינוכית בבית ספר יסודי ולאחר מכן בתיכון אתגרי העתיד – “שם למדתי שחינוך זה להאמין בכל חניך וחניכה, בכל מצב, גם המורכב ביותר. למדתי שעם אמונה גדולה, סבלנות, אהבה וכמובן עם הכלים הנכונים ניתן להוביל את כולם להצלחה, וכי הצלחה נראית אחרת אצל אנשים שונים”.

אביטל היא חלק מקיבוץ המחנכים, קיבוץ אמתי, שחי בחריש בשנים האחרונות, ולדבריה, “מהם אני מקבלת את האומץ ליצור יש מאין, כי כשעושים דברים יחד, השמיים הם הגבול. בחרתי יחד איתם להקים פה את ביתנו, בכל המובנים, ולהתחבר לקהילה המדהימה שנרקמת בעיר הזו”.

כהן אריאלי: “אני מרגישה זכות גדולה להוביל את בית הספר היסודי אתגרי העתיד בשנים הבאות. עבורי זה חלום שמתגשם ואני מתכוונת יחד עם שותפיי המדהימים לקחת את ההזדמנות הזו בשתי ידיים ולבנות בית ספר שטוב לילדים לגדול בו”.