מנכ”ל משרד החינוך בביקור עבודה בחריש: העיר נבנית לתלפיות ומוסדות החינוך שלה מוכנים היטב לקליטת תלמידים

מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב הגיע השבוע (שלישי) יחד עם צוותו לביקור עבודה בחריש בהזמנת ראש העיר יצחק קשת. בתום הסיור אמר אבואב כי העיר נבנית לתלפיות וכי הוא התרשם שמוסדות החינוך שלה מוכנים היטב לקליטת תלמידים.

אל אבואב נלווה הצוות המקצועי של משרד החינוך: מנהלת המחוז החרדי, רות אלמליח; מפקח מחוזי ורפרנט ממלכתי חרדי, שי קלדרון; מפקח ממ”ח בנים, יעקב אלבירט; מפקחת ממ”ח בנות, ריקי טאובר.

אבואב וצוותו החלו את הסיור בבית הספר ממ”ח בנות מעיין האמונה, שם נערכה פגישה מקצועית עם מנהלת בית הספר פריאלה אליאב וצוות בית הספר. אבואב ביקש לקבל תמונת מצב עדכנית חינוכית ופדגוגית ובמיוחד התעכב ללמוד על התאמת חומרי הלמידה של משרד החינוך לציבור החרדי בצורה מיטבית ומקצועית. לאחר מכן נערכה פגישה דומה בממ”ח בנים תורת חיים עם מנהל ביה”ס הרב אייל עזרתי.

אל ראש העיר קשת נלווה הצוות המקצועי של אגף החינוך בעירייה: מנהל אגף החינוך ישראל שלו; מנהלת מחלקת בתי ספר מיכל מדמון; מנהל מחלקת חינוך מיוחד איציק תייר; מנהלת השפ”ח (שירות פסיכולוגי חינוכי) רחלי נבות.

בתום פגישות העבודה ראש העיר קשת והמנכ”ל אבואב נטעו עץ בשדרות דרך ארץ לרגל ט”ו שבט.

מנכ”ל משרד החינוך שמואל אבואב אמר בתום הסיור המקצועי: “באנו לביקור בחריש כדי לראות את עוצמת ההתקדמות והמיית הפיתוח והבנייה שרוחשת בעיר מקצה לקצה, אבל בעיקר באנו לראות את המוכנות ואת ההתקדמות של בניית מוסדות החינוך, שהם הלב הפועם והתשתית של העיר. באנו גם לראות את גני הילדים שממתינים לקלוט ילדים, את בתי הספר מבחינת הצטיידות, רמת הלימודים והפיתוח, סגל ההוראה והמעטפות שעוטפות את הילדים – גם את החינוך הבלתי פורמלי וגם בטיפולים למיניהם. אנחנו יוצאים מסופקים עם קורת רוח ועם גאווה גדולה שהעיר הזאת נבנית לתלפיות. עיריית חריש בונה את מוסדות החינוך בצורה טובה, מקצועית ונכונה והעיר ערוכה ומוכנה לקלוט אוכלוסייה שתבוא לכאן ותיהנה בין יתר הדברים מרמת חינוך שיכולה להביא את הילדים למימוש הפוטנציאל שלהם ולהצלחה עתידית גדולה בחיים”.

ראש העיר יצחק קשת אמר בתום הביקור: “שמחנו מאוד לארח בחריש את מנכ”ל משרד החינוך שמואל אבואב. גילינו אוזן קשבת לאתגרים והצרכים החינוכיים של עירנו. המנכ”ל אבואב הוא שותף אמיתי של חריש לבניית מערכת החינוך האיכותית שלנו. יחד גם נטענו עץ – סמל לצמיחה העתידית ולשורשים שאנו מכים מדי יום באדמת חריש”.

צילומים: דוברות עיריית חריש

מנכ"ל משרד החינוך בביקור עבודה
מנכ"ל משרד החינוך בביקור עבודה