נבחרה חברה שתסיים את הקמת “נעימת הלב”

נבחרה חברה קבלנית שתסיים את הבנייה במהלך הקיץ. הלימודים בבית הספר החדש מתוכננים להיפתח כבר ב-1 בספטמבר 2024.

עדכון חשוב להורי תלמידי נעימת הלב: בתום הליך ארוך ומורכב לבחירת חברת בנייה להשלמת הקמת מבנה הקבע של בית הספר נבחרה בשבוע שעבר חברה קבלנית שתסיים את הבנייה במהלך הקיץ. הלימודים בבית הספר החדש מתוכננים להיפתח כבר ב-1 בספטמבר 2024.

בניית בית הספר החדש אמורה הייתה להסתיים זה מכבר, ואכן רוב העבודה כבר נעשתה אך כתוצאה מחדלות פירעון של החברה שבנתה את בית הספר הזה ובתי ספר נוספים בעיר התהליך נתקע.

בשנה שעברה, כשהעירייה הבינה שלא תהיה אפשרות להשלים את הפערים שנוצרו ולסיים את הבנייה עד 1 בספטמבר 2023, הוחלט לרכז מאמץ בהקמת מבני החינוך האחרים, ולהתמקד בהשלמת בניית נעימת הלב מייד אחרי החגים – אלא שהמלחמה טרפה את הקלפים והסיטה את המיקוד ואת המשאבים העירוניים לצרכים דחופים אחרים.

עם החזרה לשגרה חלקית לפני כחודשיים חידשה העירייה את ההליכים לסיום הפרויקט, וכאמור בשבוע שעבר נבחרה חברה חדשה שתשלים את העבודה.

בית הספר החדש הוכר על ידי משרד החינוך חדשני ופורץ דרך. מדובר בקומפלקס ענק שישלב מרחבי למידה מגוונים עם חדרי לימוד. בבית הספר יהיו חדרי מייקרס, חדרי סמינרים, מעבדות, חלל רב-תכליתי המיועד לאפשר לימודי תיאטרון, מחול ומוזיקה, טריבונות הניתנות להזזה, אזורי ישיבה למנוחה ולמפגשים חברתיים ועוד ועוד. המודל שלאורו תוכנן בית הספר: קהילות למידה המאפשרות יישום שיטת חינוך של “למידה ממוקדת תלמיד”, כלומר – תפיסה ששמה את התלמיד במרכז.

יש למה לחכות!