נחנך מתחם הקבע של בני עקיבא בשכונת אבני חן

שטחו של המתחם כ-1,100 מ"ר והוא כולל מבנים יבילים ומרחבי פעילות רחבים. זהו המתחם הרביעי שבנייתו הושלמה על ידי העירייה


עיריית חריש חנכה אתמול (רביעי) את מתחם הקבע של תנועת הנוער בני עקיבא (הסניף המרכזי), שנבנה בחודשים האחרונים בשכונת אבני חן מול מרכז עמית.

המתחם משתרע על שטח של כ-1,100 מ”ר וכולל 3 מבנים יבילים שבהם 4 חללי פעילות, ממ”ד, שירותים ומטבחון, רחבה גדולה מרוצפת ומקורה בקירוי נגלל עבור פעילות חוץ ורחבה נוספת המיועדת לפעילות שטח.

תנועת הנוער בני עקיבא פועלת בחריש כבר 8 שנים, ונותנת מענה לתלמידי כיתות ג’ ומעלה. התנועה מונה יותר מ-350 חניכים וחניכות, ומחנכת לחיי תורה ועבודה. בימים אלה התנועה מפיצה את המסר: “היננו למען עם הנצח”.

בטקס החנוכה השתתפו ראש העיר יצחק קשת, סגן וממלא מקום רה”ע שלמה קליין, חבר המליאה יוסי גולדמן, סמזכ”ל חינוך של בני עקיבא אשר נחמיאס, נציגי ההורים, חניכי התנועה ועוד. 

הסמזכ”ל אשר נחמיאס אמר בטקס: “אנו מודים לעיריית חריש ולכל השותפים. הקמת סניף חדש דווקא בתקופה הזאת מסמלת יותר מכל את הניצחון שלנו על אויבינו. אנו ממשיכים בעשייה, בפעילות ובבנייה ומתפללים יחד להצלחת חיילי צה”ל וכוחות הביטחון ולחזרתם הביתה של חטופינו בריאים ושלמים”.

זהו המתחם הרביעי שבנייתו הושלמה על ידי העירייה, והוא מצטרף למתחמי הקבע של תנועות הצופים והשומר הצעיר שכבר נחנכו בשנה החולפת, וכן למתחם ארגון יחדיו שנחנך השבוע.

בסה”כ השקיעה העירייה בפרויקט מתחמי הנוער כ-7.7 מיליון ש”ח מהתקציב העירוני, ללא כל תמיכה חיצונית.

סמזכ”ל חינוך של בני עקיבא, אשר נחמיאס, בטקס. צילום: עיריית חריש
גזירת הסרט בהשתתפות ראש העיר, חברי המועצה ונציגי התנועה
אחד המבנים במתחם הקבע של בני עקיבא. צילום: עיריית חריש