עיריית חריש מקימה מרכז צעירים

העירייה גייסה רכזת צעירים לטובת תחום הפעילות החדש, ומקימה במקביל פורום מנהיגות צעירה ופורום הורים צעירים. המטרה: להעניק מענה איכותי לצרכים של צעירי חריש בני 18-35 במגוון תחומים

בשורה לצעירי חריש: העירייה פותחת תחום פעילות חדש ומקימה מרכז צעירים. הפעילות העירונית במסגרת תחום הצעירים נועדה לתת מענה איכותי לצרכים של צעירי חריש בגילי
18-35. העירייה מקימה כעת שני פורומים משותפים של העירייה והתושבים: פורום מנהיגות צעירה (גילי 18-25) ופורום הורים צעירים (גילי 25-35).

פורום מנהיגות צעירה מתמקד בעיקר בקבוצת הגילים של חיילים, חיילים משוחררים, דורשי עבודה וסטודנטים. הפורום המשותף ידון בצרכים השונים של קבוצת גיל זו ובקידום מתן מענים שונים לצרכים אלה כמו קיום יום פתוח של מוסדות אקדמיים בחריש, פתיחת יריד תעסוקה, פעילויות פנאי מותאמות ואטרקטיביות וכו’.

פורום הורים צעירים יתרכז באתגרים כמו העצמה אישית וקהילתית, תחום הפנאי, פיתוח קריירה, לימודים אקדמיים והתמודדויות נוספות של משפחה צעירה המתגוררת בעיר חדשה, לרוב ללא משפחה תומכת בקרבת מקום. ההורה הצעיר מתמודד עם דילמות רבות, ולרוב הבחירות שלו מתמקדות בטובת הילד. פורום ההורים הוקם במטרה לשים את ההורה במרכז. יד ביד עם ההורים הצעירים תאתר העירייה צרכים מרכזיים של קבוצת הגיל הזו, ותסייע במתן כלים מתאימים כמו פתיחת סדנאות להורות, לזוגיות, הכוונה תעסוקתית/אקדמית ועוד.

העירייה כבר עובדת על מספר מיזמים בתחום הצעירים כמו הוצאת קול קורא להרכבי מוזיקה קהילתיים, פיתוח תוכניות קהילתיות עבור נשים אחרי לידה (מועדון יולדות, גן עם אמא) ועוד.

רכזת הצעירים החדשה בעיריית חריש, תחיה ברונר: “אנחנו נמצאים בראשיתה של בניית תוכניות מגוונות עבור הקהלים הצעירים של חריש, במטרה לתת מענה לצרכים בתחומים שונים כמו תעסוקה, פנאי, לימודים, חיי משפחה וקהילה. אנו מבקשים ליצור שיתוף פעולה פורה עם התושבים במטרה לדייק את המענה שהעירייה תוכל לתת לקהל זה”.

תחיה ברונר
תחיה ברונר