פינוי אשפה, הגעלת כלים ועדכונים נוספים לקראת פסח

העירייה מתגברת את מערך פינוי פחי האשפה בימים אלה. עד יום חמישי (25.3) ניתן להוציא פסולת גושית למרחב הציבורי בכל ימות השבוע. עדכונים נוספים בפנים

אנו מתגברים את מערך פינוי פחי האשפה הטמונים בימים אלה לנוכח העלייה הצפויה בכמות האשפה לקראת פסח. אתמול, יום הבחירות, היה יום שבתון, והיום ומחר (24-25.3) יעבדו משאיות פינוי האשפה אל תוך הלילה, וביום שישי (26.3) עד כשעתיים לפני כניסת החג. כמו כן, משאיות האשפה יעבדו בצאת החג (יום ראשון, 28.3) עד לשעות הלילה.

שימו לב, גם היום ומחר (24-25.3), כמו בכל ימות השבוע האחרון, אנו מאפשרים להוציא פסולת גושית למרחב הציבורי. לצורך כך הפעלנו מערך פינוי פסולת גושית מתוגבר שאוסף את הפסולת הגושית במשך כל השבוע. אנו חוזרים ומדגישים כי אין להשליך פסולת גושית על רצפת הפח הטמון, אלא להוציא אותה לשפת המדרכה. אנא עזרו לנו לשמור על עיר נקייה.

גם השנה העירייה מפעילה שירות מכירת חמץ מקוון דרך המחשב או הסמארטפון. הטופס ממתין לכם באתר העירייה. הממונה על הכשרות בעירייה, הרב חיים זמיר, ימכור את החמץ עבור כל מי שימלא את הטופס הדיגיטלי. את הטופס יש למלא עד יום שישי בשעה 10:00 בבוקר. קישור: https://www.harish.muni.il/1269/

היום ומחר נקיים שירות הגעלת כלים לקראת פסח באופן שמאפשר הקפדה על הנחיות הקורונה ומניעת התקהלות. הכלים יוגעלו בשיטת “הגעל וסע”, מבלי לצאת מהרכב, היום (24.3) ברחוב ההגשמה בשכונת מעו”ף בין השעות 17:00-12:00, ומחר (25.3) בצומת הרחובות סביון-יקינתון בשכונת הפרחים בין השעות 16:00-10:00. שימו לב, על הכלים להיות נקיים בשעת ההגעלה. השירות ללא תשלום. מוזמנים!

אנו מסדירים 7 עמדות ברחבי העיר לשריפת החמץ ביום שישי הקרוב. העמדות יהיו פתוחות לשריפת חמץ עד השעה 11:15.

בימים אלה מקיימת המחלקה לשירותים חברתיים בשיתוף ארגוני ואנשי חסד חלוקת סיוע לתושבים הנזקקים לכך. במהלך החג תפעיל המחלקה כוננות למקרי חירום בלבד. הפנייה באמצעות מוקד העירייה.

במהלך החג ובחול המועד יינתן מענה במוקד 106 ובטל’ 6719* במקרי חירום. במקרי חירום ניתן לפנות גם לסיירי הביטחון שלנו בטל’ 052-5049401 ולמוקד 100 של משטרת ישראל. השירות השוטף לתושב יתחדש ביום ראשון שלאחר פסח (4.4.21).

עיריית חריש מאחלת לכולם חג שמח!

פינוי האשפה יתוגבר
פינוי האשפה יתוגבר