קמפיין חדש להגברת קצב האכלוס בחריש יצא לדרך

הקמפיין החדש של עיריית חריש בשיתוף משרד השיכון מציע למשפחה הישראלית מכל המגזרים שלא להתפשר על חינוך איכותי גם בתקופת המשבר הכלכלי. ראש העיר יצחק קשת: "חינוך הוא פרמטר מרכזי בקבלת החלטה על מקום מגורים, ולכן חריש היא אלטרנטיבה מצוינת למשפחות צעירות"

עיריית חריש העלתה קמפיין דיגיטל חדש בשיתוף עם משרד השיכון במטרה להגביר את קצב אכלוס העיר. הקמפיין מתמקד במהפכת החינוך בחריש, פונה למשפחות צעירות עם ילדים מכל המגזרים שמחפשות בימים אלה דירה ומציע להן לבוא לגור בחריש. הקמפיין יוצא באופן מכוון בתקופה זו של השנה, המתאפיינת בחיפושי דירה ובמעבר מגורים על ידי משפחות עם ילדים שמבקשות לרשום מראש את הילדים במערכת החינוך ביישוב החדש לקראת שנת הלימודים הבאה.

הקמפיין עלה בעיקר באמצעי מדיה דיגיטליים, ויעביר את הגולש לדף נחיתה, הכולל מידע על העיר, ויצירת קשר למידע נוסף. מדובר בקמפיין “מטורגט”, כלומר מוכוון לקהל יעד ספיציפי: משפחות צעירות עם ילדים מכל המגזרים. קמפיין דיגיטלי כזה מאפשר את מדידת החשיפה און-ליין וביצוע אופטימיזציה של הקמפיין תוך כדי תנועה. הקמפיין יימשך בין חודשיים לשלושה חודשים.

הנחת היסוד של הקמפיין היא שמשבר הקורונה יצר מציאות כלכלית חדשה. משפחות רבות נפגעו כלכלית, והמציאות החדשה מאלצת רבים להתפשר בתחומים רבים בחיים. הקמפיין מציע למשפחה הישראלית לבוא לחריש ולא להתפשר על החינוך. חריש, כעיר צעירה, בונה מלכתחילה את מערכת החינוך שלה כמערכת חדשנית, שמאתגרת את הסטטוס קוו בחינוך. דוגמאות לכך יש למכביר: שיטת הלימודים בחטיבת הביניים “אתגרי העתיד”, שבה אין ציונים אלא שיטות הערכה חלופיות, ולכל כיתה יש מחנך ומחנכת; עיצוב כיתות א’ למעבר רך מהגן לבית הספר; שילוב שיטת Tinkering בתוכנית הלימודים; בניית שני בתי הספר החדשניים שצפויים להיפתח בספטמבר 2021; ועוד ועוד.

“הקמפיין מסביר שבחריש אמנם אין עדיין חיי לילה סוערים, מסעדות שף או קניון ענק, אך העיר מציעה לתושביה מערכת חינוך מעולה לכל תלמיד מכל מגזר, ובכל גיל, החל מגיל 3 חודשים במעונות היום ועד כיתה י”ב”, מסביר ראש העיר יצחק קשת את עיקרי המהלך, “חינוך הוא פרמטר מרכזי בקבלת החלטה על מקום מגורים, וישובים שמשקיעים בחינוך מזוהים כישובים עם אוכלוסייה איכותית. חריש היא ללא ספק אחת מהישובים הללו. חריש היא אלטרנטיבה מצוינת למשפחות צעירות”.

לתהליך שותפה חברת מועצת העיר נגה עוז: “יצאנו במהלך חשוב להגברת האכלוס של העיר בתקופה הכי קריטית של השנה. משבר הקורונה יצר הזדמנות אמיתית למשיכת משפחות צעירות איכותיות לחריש”.

הקמפיין מכוון לקהל ייעודי שהוגדר מראש. בשלב הזה מטרתו היא להעלות את חריש על פני השטח, ולהציג אותה כאלטרנטיבת מגורים איכותית, בפרט בתחום החינוך. העירייה מתכננת בעתיד קמפיין גדול ומקיף הכולל פרסום בטלוויזיה, בשלטי חוצות ובדיגיטל. קמפיין כזה תלוי בתקציבים ממשלתיים. העירייה מקווה שלאחר שתוקם הממשלה החדשה יהיה אפשר לקדם קבלת תקציב על מנת שגם הקמפיין הגדול ייצא לדרך.

על חינוך לא מתפשרים
על חינוך לא מתפשרים