הודעה לתושבים - עיריית חריש

הודעה לתושבים

באופן חד-פעמי, מחר, יום שני 11.5.2026, בין השעות 9:45–10:45, לא תתקיים קבלת קהל ביחידת הרישום ולא יהיה מענה טלפוני במרכז שירות לתושב.

 מחלקת הארנונה תפעל כרגיל ותתקיים קבלת קהל ומענה טלפוני בשעות הפעילות הרגילות.

תודה על ההבנה