פנייה למחלקה
- יצירת קשר עם מזכירות המחלקה בטל’ 04-6186029, או בדוא”ל: [email protected]
הנתונים הנדרשים בשלב זה:- פרטים אישיים (שם, טלפון, מספר ת.ז., כתובת).
- תיאור סיבת הפנייה.
נתונים אלו יועברו לראש הצוות אשר תפנה לעו”ס המשפחה המתאים.
- פגישה עם עובדת סוציאלית + הבאת המסמכים:
עובד סוציאלי ייצור קשר לקביעת פגישת הכרות.
בפגישה זו נדרשים להביא:
תעודות זהות, מסמכים הקשורים למהות הפניה (לדוגמה: אבחונים, אישור הכרה במוסד לביטוח לאומי, אישור על גובה גמלת נכות וכו’).
אם יש: אישורי הכנסה של שלושה חודשים אחרונים, דו”ח סוציאלי מרשות מקומית של מקום המגורים הקודם.