אנשים עם מוגבלויות

פנייה למחלקה

  1. יצירת קשר עם מזכירות המחלקה בטל’ 04-6186029, או בדוא”ל: [email protected]
    הנתונים הנדרשים בשלב זה:
    • פרטים אישיים (שם, טלפון, מספר ת.ז., כתובת).
    • תיאור סיבת הפנייה.
      נתונים אלו יועברו לראש הצוות אשר תפנה לעו”ס המשפחה המתאים.
  2. פגישה עם עובדת סוציאלית + הבאת המסמכים:
    עובד סוציאלי ייצור קשר לקביעת פגישת הכרות.

בפגישה זו נדרשים להביא:

תעודות זהות, מסמכים הקשורים למהות הפניה (לדוגמה: אבחונים, אישור הכרה במוסד לביטוח לאומי, אישור על גובה גמלת נכות וכו’).

אם יש: אישורי הכנסה של שלושה חודשים אחרונים, דו”ח סוציאלי מרשות מקומית של מקום המגורים הקודם.